حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان مشروط می‌شود

4:30 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دبیر فدراسیون تیروکمان از شرط ورود کمانداران به مسابقات انتخابی تیم ملی خبرداد.
رضا کیارستمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم ملی تیروکمان اظهار داشت: از این پس دیگر در رقابت‌‌های انتخابی المپیک حضور کمانداران آزاد نیست و کمیته فنی فدراسیون برای آنها شرایطی را در نظر گرفته است.

وی افزود: از این پس تنها کماندارانی حق شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی را دارند که در رقابت‌های آزاد که در هشت مرحله برگزار می‌شود شرکت کنند البته امتیازات پنج مرحله از این رقابت‌ها محسوب می‌شود و هر کماندار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌تواند در دوره از این رقابت‌ها غیبت داشته باشد.

دبیر فدراسیون تیروکمان هدف از برگزاری مسابقات آزاد و محاسبه رکورد‌های آن‌ها را راهیابی برترین‌ها به رقابت‌های انتخابی دانست و یادآور شد: در سال‌های گذشته وقتی یک دوره مسابقات انتخابی برگزار می‌کردیم چون حضور کمانداران آزاد بود از ورزشکاران مبتدی تا حرفه‌ای شرکت می‌کردند و این موضوع باعث می‌شد تا شاهد حضور تعداد زیادی شرکت کننده باشیم، علاوه بر این موضوع برخی کمانداران به طور اتفاقی رکورد خوبی را به دست می‌آوردند و بالعکس آن برخی‌ ملی‌پوشان رکوردهای قابل قبولی نمی‌زدند و این موضوع تا حدودی مشکل ساز می شد.

کیارستمی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در روز مسابقات انتخابی تیم ملی فقط 64 نفر اول جدول رده بندی یعنی کسانی که در رقابت‌های آزاد رکوردهای خوبی را به دست آورده‌اند شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *