بررسی مشکلات و اختلافات خانوادگی در ویژه برنامه رادیویی

22:20 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۱۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از تهیه و پخش ویژه برنامه رادیویی با موضوع بررسی علل و عوامل مشکلات و اختلافات خانوادگی با همکاری معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ،سید علی اصغر رفاهی افزود معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: تجربه پنج ساله این معاونت در عرصه کار با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با حوزه خانواده می‌تواند راه‌گشا در تهیه و ساخت برنامه فاخر و اثر گذار برای مردم استان یزد باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی از اساتید و مشاورین مجرب حوزه خانواده و همکاری سایر نهادهای فعال در این زمینه و معرفی کارشناسان معتبر این حوزه، می‌توان همکاری خوبی را با صدا و سیمای مرکز استان قلمداد کرد.

این مقام قضایی راجع به نوع برنامه و شیوه اجرای آن اظهار داشت: این برنامه ترکیبی است و در بین برنامه  ضمن استفاده از کارشناس در هر برنامه مشکلات یک خانواده به صورت مصداقی نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که دارای مشکلات خانوادگی هستند و امکان طرح مشکلات آنها در رسانه باشد می‌توانند جهت حضور در این برنامه از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری و یا دفتر معاونت اجتماعی دادگستری  اعلام آمادگی کنند.

در این جلسه معاون صدای مرکز یزد نیز ضمن اشاره به دغدغه‌های صدا وسیما در پرداختن به مباحث خانواده گفت: صدای مرکز یزد قصد دارد در ماه مبارک رمضان در برنامه‌ای زنده با عنوان حریم مهرورزی با حضور زوجینی که درگیر مشکلات و اختلافات خانوادگی بوده‌اند و باکارشناسان خبره حوزه مشاوره خانواده به بررسی اختلافات این زوجین  بپردازد.

داوود سیروس افزود : این برنامه برای پخش در شب‌های ماه رمضان تهیه می‌شود و در طول این ماه مبارک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22 به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *