رضا ضراب حرفهای زیادی برای گفتن دارد/ وی باید به کشور مسترد شود

15:13 - 01 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۴۱۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رضا ضراب بدون شک از افرادی است که به دلیل همراهی بابک زنجانی حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
علی اصغری//قوه قضائیه نسبت به استرداد رضا ضراب به کشور وارد عمل شود/ وی اطلاعات بسیاری در اختیار داردمنصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی درباره آخرین وضعیت رضا ضراب یکی از افرادی که به خاطر دور زدن تحریم ها علیه ایران در آمریکا زندانی شده است، اظهار کرد: طبق آخرین اخبار استعلام شده ضراب در حال  حاضر به خاطر دور زدن تحریمها در آمریکا زندانی است تا به حکم وی رسیدگی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نقاط تاریکی در پرونده ضراب و همراهی وی با بابک زنجانی وجود دارد، انتظار می رود مقامات آمریکایی وی را به ایران تحویل دهند تا روند رسیدگی به اتهامات وی در  کشورمان صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به اینکه مسئولان مربوطه در  حال رسیدگی به پرونده بابک زنجانی و اتهامات وی هستند استرداد رضا ضراب به عنوان یکی از همراهان زنجانی امری ضروری است و انتظار می رود این رویه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: رضا ضراب بدون شک از افرادی است که به دلیل همراهی بابک زنجانی حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *