تشکیل جلسه تشریح وظایف کاربران سیستم سمپ در دادگستری شهرستان شبستر

21:30 - 01 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۴۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه تشریح وظایف کاربران سیستم سمپ در دادگستری شهرستان شبستر تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، به دستور رئیس دادگستری شهرستان شبستر جلسه تشریح وظایف کاربران سیستم سمپ با حضور دادستان و قضات محترم و مدیران و کلیه کاربران در سالن اجتماعات این دادگستری تشکیل شد.
 
در ابتدای جلسه رئیس دادگستری شهرستان شبستر ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، خواهان رفع نواقصات ایرادات اعلامی از ناحیه معاونت آمار و انفورماتیک دادگستری استان شد.
 
موسی عبدالهی زاده افزود: نواقصات و ایرادات سیستم سمپ باید در کوتاهترین زمان ممکن توسط کاربران محترم رفع و اجرای سیاستهای ریاست معزز کل دادگستری استان و معاونت آمار و انفورماتیک جهت ارتقای امتیاز دادگستری این شهرستان و استان نصب العین قرار گیرد.
 
در ادامه جلسه، گزارش عملکردی که از ناحیه رئیس کل دادگستری استان صادر شده بود و مواردی که می تواند امتیاز مضاعفی برای شعبات لحاظ گردد تشریح شد و نحوه عملکرد کاربران بطور کامل یادآوری شد.
 
عبدالهی زاده همچنین خاطرنشان کرد: این جلسه حداقل هر 15 روز یکبار جهت رفع ابهام و توجیه تشکیل گردد.
 
 سپس بخشنامه های واصله از ناحیه معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان که به کاربران ابلاغ شده بود بصورت مجزا تشریح و توجیه و تفهیم شد تا نسبت به رفع نواقص و دقت در آتی اقدام لازم را مبذول کنند.

در خاتمه عبدالهی زاده موارد امتیاز آور سطح نگه داشت و متوسط زمان رسیدگی را به صورت کامل به کاربران محترم تفهیم و توجیه نموده و تأکید کرد: کاربران محترم می توانند با کسب امتیاز مضاعف در سیستم سمپ نه تنها باعث بالا رفتن امتیاز این دادگستری بلکه باعث ارتقاء درجه دادگستری کل استان در سطح دستگاه قضایی باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *