ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری و برخورد با هنجارشکنان

11:34 - 01 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۲۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: دادستانی آماده همکاری با مجموعه مدیریت شهری برای ارتقاء چهره ظاهری شهر قزوین، ساماندهی تبلیغات شهری و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان این بخش است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر قزوین که با دستور کار ساماندهی تبلیغات شهری و تعیین ضوابط اجرایی و قانونی برای آن و نیز ساماندهی وانت بارها و دستفروشان برگزار شد، اظهار کرد: دادستانی نیز در رابطه با موضوعات مطروحه دغدغه دارد.
 
وی افزود: در این راستا نیز دادستانی آماده همکاری با مجموعه مدیریت شهری برای ارتقاء چهره ظاهری شهر قزوین، ساماندهی تبلیغات شهری و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان این بخش است.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: تعیین تکلیف وضعیت کاری افرادی که به دلایل مختلف اقدام به دستفروشی کرده‌ و با خودرو خود در معابر و مسیرهای مختلف موجب بروز مشکلات ترافیکی و اختلال در مسیر رفت و آمد شهروندان می‌شوند از دیگر موضوعات مطروحه در دادستانی است.
 
صادقی‌نیارکی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز به نحوه تبلیغات سازمان‌ها و کانون‌هایی که بی‌قاعده تبلیغات می‌کنند، نقد دارد و هدف ما اصلاح قوانین موجود برای نظم‌بخشی به جامعه است.
 
وی اضافه کرد: اگر در زمان اجرا تمام دستگاه‌های متولی پای کار و هم‌صدا باشند، بیش از 80 درصد امور تمام شده و ضمن اینکه اطلاع‌رسانی‌های مقتضی باید انجام شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در رابطه با ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها نیز گفت: دستفروشان نیز باید در روزبازارها ساماندهی شوند و برای وانت بارها تمهیدات خاصی در نظر بگیریم، ضمن اینکه خواستار برگزاری جلسات مشترک هستیم تا بتوانیم در این بخش‌ها جدی‌تر ورود پیدا کنیم.
 
صادقی‌نیارکی عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و افزایش برنامه‌های آموزشی و به خصوص در حوزه فرهنگ شهروندی را بسیار مهم و ضروری است.
 
این مسؤول بیان کرد: تمرکز بیشتر روی این بخش‌ها موجب پیشتازی شهروندان در موضوعات مختلف شده و ما را به جایی می‌رساند که ضمن مطالبه حقوق شهروندی از یکدیگر و متولیان امر، رعایت بسیاری از مسائل را در دستور کار خود قرار می‌دهند و حتی از عدم تحقق مطالبات و حقوقشان گله‌مند هستند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *