مدیریت صحیح بحران، زندانبان را موفق و برجسته می‌کند

5:00 - 30 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۴۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محبی گفت: عملکرد مناسب زندانبانان در مواقع حساس و بحرانی او را فردی برجسته و شایسته می‌سازد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندانهای استان ایلام اکبر محبی مدیرکل زندانهای استان ایلام در جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان یگان حفاظت زندانهای استان ایلام به مدیریت بحرانها و رعایت اصول امنیتی اشاره کرد و اذعان داشت: عملکرد مناسب زندانبانان در مواقع حساس و بحرانی او را فردی برجسته و شایسته می سازد.

محبی در ابتدا به رعایت نکات امنیتی و دقت در پیاده سازی این اصول تاکید نمود و خاطر نشان کرد: فعالیت های اصلاحی و تربیتی در جوار برقراری امنیت و آرامش جان می گیرد. وی بیان داشت: کسانی در کار خود موفق هستند که قبل از شناخت از کار خود به خودشناسی و خودباوری کامل برسند.

وی عنوان کرد: کسب موفقیت ها در مجموعه زندانهای استان در سایه تلاش، همدلی و همکاری کلیه پرسنل با همدیگر بوده است و با انسجام و تداوم این امر موفقیت های ارزشمند دیگری حاصل می گردد.محبی درادامه خواستار مساعدت کارکنان در گسترش و توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی شد.

محبی عنوان کرد: برخورد با زندانیان در عین حفظ شأن وی، می بایست قاطع و قانونی صورت گیرد.وی افزود: این نوع برخورد باعث می شود فرد زندانی ضمن اعتماد به پرسنل، مرتکب خطا و اشتباهی نشود.محبی باری دیگر کاهش استرس و فشارهای روحی روانی زندانیان را توسط پرسنل و مسئولین زندانها خواستار شد و تعمل و تعمق قبل از انجام هر عمل را عامل موفقیت و تصمیم گیری بهتر و مناسبتر خواند.

مدیرکل زندانهای استان ایلام بیان داشت: ایجاد امنیت و ثبات نظم و انضباط در سطح زندانها به فرایند اصلاح و تربیت زندانیان سرعت می بخشد و زمینه ساز بازسازی و بازپروری شخصیت زندانیان است.وی حفظ کرامت انسانی در برخورد زندانبانان با زندانیان را بسیار حائز اهمیت تلقی کرد و آن را راهکاری در جهت کاهش آسیب های رفتاری پرخطر زندانیان دانست.

در پایان کارکنان یگان حفاظت در خصوص مشکلات و موانع کاری خود با مدیر کل زندانهای استان به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد و راهکارهایی توسط دو طرف ارائه شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *