واکنش حسام نواب صفوی به کامنت های سیاسی ظرفدارانش + عکس

9:34 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۱۴۵
حسام الدین نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به ارسال کامنت های سیاسی اعتراض آمیز به صفحه شخصی اش در اینستاگرام واکنش نشان داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، حسام الدین نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

«سلام به شما دوستان عزيز: از اينكه در اين مدت كنار من و حامی من بوديد. سپاسگزارم آنهايی كه واقعاً از من دفاع كرديد ممنونم، و از دوستانی كه بعلت بی احترامی بلاك شدند ولی مجدداً با ساخت پيج ديگری با جديت مرا دوباره مصمم تر از قبل كردند باز هم ممنونم. نكته ديگر با توجه به اينكه اين يك پيج سياسی نيست افرادی كه اظهار نظر سياسی می كنند، اگر اعتراضي دارند، می توانند شكايت خود را به مراجع دارای صلاحيت ببرند چون من سياستمدار نيستم. در خصوص اعمال نظر تاريخی افراد بسياری را شناختم كه تاريخ را خوب بلدند. بحث تاريخی بدون توهين می تواند سازنده باشد پس لطفاً در پست های جديد احترام به يكديگر از اركان اين خانه كوچك است در آخر از شما تشكر می كنم و اميدوارم شاهد ايرانی متحد، و همه يكپارچه باشيم كه مبادا دشمنانمان به ايران جرات نگاه كردن داشته باشند. سپاس از همه شما»

بازیگر سینما و تلویزیون: من سیاستمدار نیستم

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *