روابط عمومی در معرفی چهره یک سازمان نقش تاثیر گذار دارد

0:00 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۹۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عدالت خواه گفت: روابط عمومی در معرفی چهره یک سازمان به مخاطبان بیرونی نقش تاثیر گذار دارد به طوری که می‌تواند زحمات یک مجموعه را آن‌گونه که شایسته است به مردم نشان دهد.
روابط عمومی در معرفی چهره یک سازمان نقش تاثیر گذار داردبه گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه،  همزمان با 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، محمدرضا عدالت خواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در واحد روابط عمومی و معاونت فرهنگی از کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

وی روابط عمومی را واحدی پویا دانست که نه تنها در ارتباطات برون سازمانی بلکه در عرصه درون سازمانی نیزحضوری فعال دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: این تصور که وجود روابط عمومی فقط در برخی مناسبت‌ها ضروری است کاملا غلط است و در بسیاری از عرصه‌ها به عنوان عنصری فعال باید ارتباط سازنده با دیگر پیکره سازمان داشته باشد، به گونه ای که کارکنان را از امور سازمان مطلع کند.

رئیس شورای قضائی استان کرمانشاه گفت: یک روابط عمومی علاوه بر خلق و خوی خوب، باید گفتاری شیوا داشته باشد تا بتواند از قدرت جذب به خوبی بهره ببرد و برای این منظور در این واحد باید کسانی حضور داشته باشند که بتوانند ارتباطات خوبی با مخاطبین اعم از درونی و بیرونی داشته باشند و این تاکید دین هم هست که ارتباطات درست و خلق نیکو می‌تواند بستر ارتباطی مناسبی و در نتیجه تاثیر گذار را بوجود آورد.

عدالت خواه یادآور شد: روابط عمومی در معرفی چهره یک سازمان به مخاطبان بیرونی نقش تاثیر گذار دارد به گونه‌ای که می‌تواند زحمات یک مجموعه را آن‌گونه که شایسته است به مردم نشان دهد و در تلطیف کار یک مجموعه موثر واقع شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *