رسیدگی به درخواست‌های قضایی بیش از 3 هزار شهروند کرمانی درسال 94

13:54 - 28 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۸۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری استان کرمان گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان ومعاونین دادگستری در یکسال گذشته به درخواست 3494نفر از متقاضیان ،بصورت حضوری رسیدگی و دستورات قضائی لازم صادر شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدبصیریان گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان ومعاونین دادگستری در یکسال گذشته به درخواست 3494نفر از متقاضیان ،بصورت حضوری رسیدگی و دستورات قضائی لازم صادر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: درمسائل مطروحه 344مورد مربوط به مشکلات زندانیان رسیدگی شد وتبدیل قرار واعسار نیز به تربیت 204 و358مورد اختصاص داشت.

وی بیان کرد:640مورد درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و 1948مورد نیز از مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل وفصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: دیدار مردمی نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ومعاونین دادگستری استان روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹صبح در محل حوزه ریاست کل دادگستری استان کرمان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: ارزیابی ها بیانگر این است که ملاقات های مردمی مذکور مورد استقبال ورضایتمندی مردم شده وافزایش اعتماد به دستگاه قضائی استان را به دنبال داشته است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *