بازدید مدیرکل زندان‌های همدان از زندان نهاوند

21:30 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۰۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های همدان وضعیت زندان نهاوند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده در زندان نهاوند به لحاظ تغییر ساختار فیزیکی و زیبا سازی و زندانبانی اقدامات موثری بوده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای همدان، حسن محمد یاری مدیرکل زندان های همدان و هیات همراه در زندان نهاوند حضور یافتند و محمدیاری در بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، وضعیت زندان نهاوند را مطلوب ارزیابی کرد.
 
محمد یاری در جریان بازدید از زندان نهاوند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و کارکنان زندان نهاوند ،وضعیت زندان نهاوند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده در زندان نهاوند به لحاظ تغییر ساختار فیزیکی و زیبا سازی و زندانبانی اقدامات موثری بوده است.

در ادامه نشست پرسش و پاسخ با حضور حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان به همراه مسئولان ستادی اداره کل با کارکنان زندان نهاوند در این مجموعه برگزار شد و کارکنان سوالات خود را مطرح کردند و پاسخ های لازم از سوی مدیر کل به آنان ارائه شد.

گفتنی است همچنین در جریان این بازدید مدیر کل زندان های همدان و هیات همراه با مددجویان به ارتباط چهره به چهره پرداختند و در راستای حل مشکلات آنان رهنمودهای لازم نیز به مددجویان ارائه شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *