سومین شماره ماهنامه "پاراگراف" منتشر شد

17:30 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۹۳۰
سومین شماره ماهنامه پاراگراف ویژه زنده‌یاد حمید سمندریان منتشر شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، ماهنامه پاراگراف که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی اختصاص دهد، در شماره سوم خود به سراغ زنده‌یاد حمید سمندریان رفته است.

این شماره پاراگراف، علاوه بر گفت‌و‌گو با خواهر زنده‌یاد سمندریان(منصوره سمندریان)‌، پای صحبت‌های یگانه فرزند وی - کاوه سمندریان - نشسته است.

علاوه بر این، در این پرونده یادداشت‌هایی از: دکتر حسین سلیمی، دکتر مجید رضاییان، دکتر بهروز غریب‌پور، دکتر علی رفیعی، حمید لبخنده، پرویز پورحسینی، تورج ثمینی‌پور، محمدعلی سجادی، حسین پاکدل، محمد رحمانیان، احمد ساعتچیان و رامتین شهبازی درباره شادروان حمید سمندریان منتشر شده است.

نمایشنامه ای به قلم علی شمس با عنوان "مخاطب خاص "که برشی از زندگی حمید سمندریان را روایت می‌کند، بخش دیگری از پرونده این چهره ماندگار است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه پاراگراف، بهاره برهانی و مدیر هنری آن، مهدی شیخ الااسلامی است. سومین شماره " پاراگراف" به سردبیری محمدرسول صادقی، در 72 صفحه، گلاسه و تمام رنگی و با قیمت پنج هزار تومان از هم ‌اکنون در شهر کتاب‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و مراکز معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *