بی واسطه مشکلاتمان در جام فجر برطرف شد/ از ایران برای المپیک آماده می‌شویم

0:01 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی تکواندو برزیل گفت: تکواندوکاران برزیل از تورنمنت و اردوی مشترک تهران برای المپیک ریو آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم دو نفره تکواندو برزیل که برای حضور در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی تکواندو جام فجر از هفته گذشته وارد تهران شده بود، در اردوی مشترک با تکواندوکاران ایران و لیبی هم شرکت کرد.

رافائل والریو مربی تیم ملی برزیل در گفت‌‌‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور در جام فجر ایران اظهار داشت: دو بازیکن المپیکی در اوزان 68- و 80+ کیلوگرم داریم و برای اینکه سطح فنی تکواندو ایران بالا است تلاش کردیم در جام فجر تهران شرکت کنیم. به فکر ارتقای سطح فنی تکواندوکارانمان هستیم و برای همین تصمیم گرفتیم علاوه بر حضور در تورنمنت جام فجر در اردوی مشترک تدارکاتی هم شرکت کنیم چون تکواندوکاران ایران در دنیا زبانزد هستند.

مربی تیم ملی تکواندو برزیل گفت: میزبانی ایران باورنکردنی است و ما از آن راضی هستیم. در تورنمنت جام فجر هر مشکلی که داشتیم بی‌واسطه می‌توانستیم آن را با مسئولان برگزاری درمیان بگذاریم و آنها هم به خوبی پاسخگو بودند.

وی افزود: در تورنمنت جام فجر متاسفانه بازیکن سنگین وزنمان دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست مسابقات را ادامه دهد اما درس‌های زیادی از این مسابقات گرفتیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *