با آیفونتان پرینت بگیرید + آموزش

5:00 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۵۳۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Printer Share کلیه فایل‌های درون گوشی آیفون را به صورت مستقیم به پرینتر ارسال کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شما با استفاده از نرم افزار Printer Share می توانید پروسه سخت و وقت گیر انتقال مطالب و عکس‌ها بر روی کامپیوتر و سپس پرینت از آن جا را به راحتی دور بزنید و کارتان  را راحت کنید.

آموزش پرینت گرفتن با Printer Share در آیفون :

روال کار به این صورت است که ابتدا نرم‌افزار مدیریت پرینتر را بر روی کامپیوتر نصب می کنید و سپس آيفونتان را به کامپیوتر متصل کرده و در آخر به راحتی فایل ارسال شده را چاپ کنید.


اگر پرینتر شما از ارتباط بی‌سیم پشتیبانی می‌کند تنها کافی است با نصب اپلیکیشن PrinterShare و انجام جستجو، به پرینتر مورد نظر متصل شوید و فایل‌های خود را به آسانی هرچه تمام‌تر برای پرینت ارسال کنید.

اما اگر از پرینتر‌های با سیم استفاده می کنید ، ابتدا نرم افزار PrinteShare را برای کامپیوتر دانلود و نصب کنید و سپس اقدام به پرینت به صورت بی سیم بکنید . برای این کار ابتدا باید یک کلاینت روی کامپیوتر بسازید و سپس توسط نرم‌افزار آن کلاینت شناسایی شود .

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *