رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیچ گله و شکایتی از پزشکی قانونی استان زنجان ارائه نشده است

2:30 - 25 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۰۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
گل محمدی گفت: با عملکرد خوب و برخورد شایسته با مراجعین در پزشکی قانونی استان زنجان در چند سال گذشته هیچ شکایت و گلایه ای از پزشکی قانونی استان ارائه نشده است .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، گل محمدی گفت: با عملکرد خوب و برخورد شایسته با مراجعین در پزشکی قانونی استان زنجان در چند سال گذشته هیچ شکایت و گلایه ای از پزشکی قانونی استان ارائه نشده است .

رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد اظهارکرد: استان زنجان از حیث تعداد پرونده به جمعیت و نوع پرونده ها از استانهای امن کشور است.

این مسئول عالی قضایی تعامل ،همفکری اعضای شورای قضایی استان را ارزشمند برشمرد و افزود: با عملکرد خوب و برخورد شایسته با مراجعین در پزشکی قانونی استان در چند سال گذشته هیچ شکایت و گلایه ای از پزشکی قانونی استان ارائه نشده است .

گل محمدی از وجود برخی مشکلات در پزشکی قانونی استان از جمله کمبود کمیسیون های تخصصی پزشکی ، مشکلات درارسال آزمایش dna  به تبریز و درخواست ارسال آزمایش dna  به مرکز به جهت سهولت و تسریع در گزارش جواب آزمایشات وحذف اخذ هزینه آزمایش از مصدومان و افراد آسیب دیده  را عنوان و خواستار بررسی و مساعدت رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برای رفع این مشکلات را شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پزشکی قانونی  به لطف خداوند طی چند سال اخیر به لحاظ وضعیت ساختمانی به غیر از 3 استان کردستان ،اصفهان و زنجان وضعیت خوبی داشته که تلاش می کنیم  این سه پروژه ملی را در نزدیک ترین زمان به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: تلاش می کنیم در انجام وظایف محوله با همت مضاعف یک افتخار و اعتباری برای قوه قضائیه کسب کنیم .

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: مشکلاتی را که از سوی رئیس کل دادگستری استان مطرح شد بررسی و اقدام لازم بعمل خواهد آمد .
انتهای پیام/



سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
0
0
والا من ک رفتم خدا شاهده از هشت صبح تا دوازده و نیم به زور نوبتم شد نامه های معاینات بدو استخدامم آماده شد چهارساعت و نیم خیلیه خیلی یه پذیرشه با یه عالمه مراجعه کننده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *