رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود جانبازان به هر عرصه مایه افتخارآفرینی است

7:00 - 24 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۸۳۱
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا)گفت: جانبازان و ایثارگران به هر عرصه ای ورود پیدا کرده اند مایه افتخارآفرینی برای نظام و انقلاب بوده اند.
ورود جانبازان به هر عرصه مایه افتخارآفرینی استبه گزارش گروه فضای مجازی ، سردار حسین اشتری عصر پنجشنبه در جشنواره فرهنگی ورزشی سروقامتان (جانبازان ویلچری قطع نخاع و قطع دوپا) در محل مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر افزود: جانبازان در عرصه فرهنگی و ورزشی نیز خودشان را به خوبی نشان دادند و امیدواریم برای پیشرفت کشور موثر باشند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره باشکوه تصریح کرد: جانبازان به تعبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب نشان دادند دارای قدرت، اراده و توان بیش از حد معمول برای سازندگی و برازندگی هستند و این ظرفیت بزرگی که در جانبازان است در کلام امام (ره) و رهبری آمده است.

اشتری با بیان این که جانبازان افتخاری برای کشور و نیروهای مسلح هستند، ادامه داد: شماها نشانه خدمتگزاری به اسلام و مسلمین هستید چرا که بالاترین سرمایه خود را برای رضا و امنیت کشور تقدیم کرده اید.
وی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تامین امنیت کشور را از مهم ترین اهداف جانبازان دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه این زحمات جانبازان آرامش و امنیتی است که در کشور ایران برقرار است و این بالاترین هدیه به مردم است.

فرمانده ناجا اظهار داشت: امروز که در اطراف ما جنگ و ناامنی وجود دارد، به شکر خدا سرزمین ما دارای امنیت است و این حاصل نتایج زحمات جانبازان، شهدا و ایثارگران است.

اشتری اضافه کرد: اگر ما بتوانیم مراکز ورزشی را به گونه ای ساماندهی کنیم که جانبازان نیز از آنها استفاده کنند، بسیار ارزشمند است و به همین منظور طرح مناسب سازی این اماکن برای حضور جانبازان در دستور کار قرار دارد و تا کنون اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

به گفته وی ، تمام مراکز فرهنگی و ورزشی ناجا در خدمت جانبازان است و همه جانبازان می توانند از این فضاها استفاده کنند، چرا که ما باید آنان را به امر ورزش مشغول کنیم تا از نظر جسمی و روحی برای آنها نشاط آور باشد.
جشنواره فرهنگی و ورزشی سروقامتان امروز (پنجشنبه) به مناسبت روز جانباز با حضور 110 جانباز ویلچری قطع نخاع و قطع دو پای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشته های ورزشی دارت، فوتبال دستی، شطرنج، تنیس روی میز و بسکتبال در مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد که در پایان از نفرات برگزیده از جمله پنج جانباز مدافع حرم توسط سردار اشتری تجلیل شد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *