برانکو بیشترین نقش را در موفقیت پرسپولیس داشته است/ بازیکنان مراقب رفتارشان باشند

7:00 - 23 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس با مربیگری برانکو توانسته در کنار فوتبال هجومی که انجام می‌دهد در نتیجه گیری هم موفق باشد.

محسن خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت: تیم پرسپولیس پس از سال‌ها در موقعیتی قرار گرفته که می‌تواند هوادارانش را خوشحال کند.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواهند قهرمان شوند باید با یک برنامه ریزی درست در مقابل راه آهن قرار بگیرند و بدون شک برانکو شناخت کافی از راه آهن دارد و نقاط ضعف و قدرت این تیم را به خوبی می‌شناسد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه انتخاب برانکو برای سرمربیگری پرسپولیس اقدامی درست بود یادآور شد: در حال حاضر نتیجه این انتخاب را می‌بینیم و پرسپولیس با مربیگری وی توانسته در کنار فوتبال هجومی که انجام می‌دهد در نتیجه گیری هم موفق باشد. به نظر من برانکو در نتایج پرسپولیس بیشترین نقش را داشته است.

خلیلی افزود: پرسپولیس در گذشته چشم نواز و زیبا بازی نمی‌کرد و در نتیجه گیری هم غالبا ناموفق بود، اما شناخت برانکو از فوتبال ایران باعث شد پرسپولیسی‌ها مدعی کسب عنوان قهرمانی شوند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحبت‌هایی درباره حضور برخی ورزشکاران در مراسم‌های خلاف موازین به گوش می‌رسد. ورزشکاران و به ویژه بازیکنان فوتبال باید بدانند آن‌ها مورد توجه افراد جامعه هستند و باید مراقب رفتار خود باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *