عزم راسخ در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود ندارد

13:27 - 22 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۳۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تأکید بر لزوم دوری از شعار زدگی گفت: متأسفانه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم و اراده راسخ وجود ندارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در گردهمایی ملی مسئولان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد با تأکید بر لزوم دوری از شعار زدگی گفت: متأسفانه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم و اراده راسخ وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری که در مراسم افتتاح گردهمایی ملی مسئولان و دست اندر کاران کارگروههای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز کشور در مشهد سخن می گفت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه برخورد با هرگونه فساد به ویژه در حوزه ارز و کالا  و موارد مشابه گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد به ویژه در زمینه کالا و ارز نیازمند یک عزم ملی و حرکت جهادی است.

وی افزود: مشکل اصلی در بحث قاچاق کالا و ارز عدم وجود عزم جدی در برخورد با این مسأله است به نحویکه یا عزم جدی وجود ندارد و یا اعتقاد راسخ در این زمینه نیست، والا با فرمایشات گله مندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روبرو نمی بودیم.

وی نقش صدا و سیما و رسانه ها را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم دانست و خاطر نشان کرد: امروز باید به دنبال فرهنگ سازی در این زمینه باشیم و در این خصوص رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند و باید از مسئولان مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به سیاستهای قوه قضائیه در زمینه قاچاق کالا و ارز گفت: بحمدالله در مجموعه قضایی به ویژه دادگستری استان خراسان رضوی اقدامات بسیار خوبی با همکاری سایر نهادها به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست مجموعه قضایی دادگستری استان در کنار مبارزه قاطع با هرگونه جرم و قانون شکنی به ویژه قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، مشروبات الکلی و جرایم خاص و خشن توجه به اصل پیشگیری و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری درجامعه است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *