برگزاری همایش هم اندیشی مهمانداران هما

14:02 - 19 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۹۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
همایش هم اندیشی مهمانداران هما برای حمایت از حقوق مهمانداران این شرکت برگزار شد.
به گزارش همایش هم اندیشی مهمانداران هما امروز در سالن اجتماعات مسجد حضرت امام صادق با حضور مسول حراست و تکشیل و مقررات این شرکت برگزار شد.

همایشی که به گفته موعدین ومهمانداران برای احقاق حقوق و حمایت از انها برگزار شده بود و هر یک از مهماندار به شرایط سخت کاری و نبود جای خواب زمان بین پرواز و موضوعات دیگر اشاره و شکایت میکردند.

در این همایش فردی به عنوان سخنگوی مهمانداران از صحبت های مهماندران و گلایه های مهمانداران می پرسید و مهامانداران دیگر در این همایش اجازه معرفی خود را نداشتد.

یکی از مهمانداران در خصوص جزئیات تشکیل این همایش گفت: این همایش برای اولین بار و در جهت رفع مشکلات مهمانداران هواپیمایی هما تشکیل می شود زیرا تا قبل از این صحبت های ما به گوش مسولین نرسیده بود ولی امیدورام با تشکیل چنین همایش هایی مسولین پاسخگوی کارمندان باشند.

حضور خبرنگاران در این مراسم بسیار کم رنگ بود,در این بین نامه مهمانداران برای بهتر شدن شرایط کاری خود نامه ای برای مسولین تهیه کرده بودند که به امضای تمام مهماندارن حاضر در همای رسید تا شاید از این طریق و با تشکیل این گونه همایش ها بهبودی در شرایط کاری مهمانداران این شرکت ایجاد شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *