آمریکایی ها در اجرای برجام غیرحرفه ای و غیراخلاقی عمل می کنند

10:52 - 16 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۷۰۲
دسته بندی: سیاست
حجت الاسلام وحید احمدی گفت: آمریکایی ها بعد از عمل کردن ایران به تعهداتش در برجام، در شرایط کنونی بازی جدیدی را به راه انداخته اند و اجرای برجام را مشروط به تغییر سیاست های جمهوری اسلامی در مسائل مختلف کرده اند که این مسئله یک اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه ای است.
آمریکایی ها در اجرای برجام غیرحرفه ای و غیراخلاقی عمل می کنندحجت الاسلام وحید احمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اتخاذ مواضع گوناگون از سوی مقامات آمریکایی در رابطه با اجرای برجام و گره زدن مسائل هسته ای به مسائل غیرمرتبط، اظهار داشت: اجرای برجام به هیچ وجه ربطی به مسائل دیگر و موضوعات خارج از توافق هسته ای ندارد و آمریکا باید بر اساس متن توافق به تعهداتش عمل کند.

وی افزود: آمریکا بارها نشان داده که نسبت به تعهداتش بی مسئول است و تعهدات خود را به خوبی عمل نمی کند و امروز نیز در اجرای توافق این گونه عمل کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بد عهدی های همیشگی آمریکایی ها عنوان کرد: آمریکایی ها بعد از عمل کردن ایران به تعهداتش در برجام، در شرایط کنونی بازی جدیدی را به راه انداخته اند و اجرای برجام را مشروط به تغییر سیاست های جمهوری اسلامی در مسائل مختلف کرده اند که این مسئله یک اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه ای است.

حجت الاسلام احمدی در پایان با بیان اینکه رویکرد اخیر آمریکا در مشروط کردن حل مسائل مرتبط با اجرای برجام به افزایش مشارکت ایران، مغایر با توافق هسته ای است تاکید کرد: مقامات کشورمان باید به طور دقیق و مشخص پاسخ اقدامات زیاده خواهانه آمریکایی ها را بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *