اتخاذ راهكارهای عملی برای جلوگيری از جعل گواهی‌های پزشكی قانونی

9:05 - 16 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۵۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه‌ مشترک نمایندگان بیمه ایران، مرکزی و مدیر کل پزشکی قانونی استان البرز برگزار و راهکارهای عملی برای جلوگیری از جعل گواهی های پزشکی قانونی ارائه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، این جلسه با هدف راهکارهای عملی برای جلوگیری از جعل و پرداخت خسارت و هماهنگی با بیمه ایران و مرکزی در رابطه با مسئولیت پزشکان در امر کار کار‌شناسی پزشکی قانونی در دفتر مدیریت پزشکی قانونی البرز برگزار شد.

در این جلسه نماینده بیمه پیشنهاد آنلاین بودن سیستم بیمه مرکزی و پزشکی قانونی در خصوص دسترسی سریع و آسان بیمه به گواهی‌های صادره از طرف پزشکی قانونی را عنوان کرد و افزود: دسترسی بیمه به گواهی‌های صادره از پزشکی قانونی جهت بررسی و تائید صحت و سقم گواهی‌های صادره ضمن جلوگیری از جعل باعث تسریع در پرداخت خسارت به مراجعین و عدم اطاله وقت آنان می‌شود.

همچنین دراین جلسه مقرر شد به منظور تعامل هرچه بیشتر بین بیمه ایران و مرکزی با پزشکی قانونی، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص همکاری‌های فی مایین دو مجموعه صورت گیرد.

گفتنی است این جلسه با حضور داودآبادی مدیر کل پزشکی قانونی البرز، علیرضا نوروزپور مسئول معاینات بالینی کرج و نمایندگان بیمه ایران پیرصائب مسئول پرداخت و بررسی خسارت بیمه ایران، صفری معاون بیمه ایران و آراسته خو برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *