ایست شاخص در کانال 78 هزار واحدی/ ریزش 10 واحدی شاخص کل

13:05 - 15 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۴۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد یک هزار و 237 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 214 میلیون و 730 هزار ریال در بیش از 87 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
به گزارش ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در آخرین روز کاری هفته معاملات 10 واحد ریزش کرد و در کانال 78 هزارواحدی متوقف شد.
 
در معاملات امروز تعداد یک هزار و 237 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 214 میلیون و 730 هزار ریال در بیش از 87 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
علاوه بر این کلیه شاخص ها با روند منفی روبرو شدند و تنها شاخص بازار دوم، شاخص(هم وزن)، شاخص قیمت(هم وزن) و شاخص بازار دوم رشد را تجربه کردند.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه خودرویی ها ایران خودرو با روند مثبت، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، سرمایه گذاری رنا با روند منفی در گروه بانکی ها بانک ملت با روند منفی، پالایش نفت بندر عباس با سیر صعودی به کار خود پایان دادند.
 
معاملات بازار فرابورس:
 
در معاملات بازار فرابورس آیفکس 0.20 واحد ریزش کرد  و به کانال 798 واحدی رسید.
 
در معاملات بازار فرابورس تعداد 294 هزار و 170 سهم اوراق بهادار به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون و 5 هزار ریال در بیش از 23 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک دی، پالایش نفت تهران، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی  با روند منفی، سرمایه گذاری مسکن تهران، س.توسعه و عمران استان کرمان، پالایش نفت لاوان، بانک حکمت ایرانیان با سیرصعودی به کار خود پایان دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *