محاسبه کرایه های دربست نمایشگاه کتاب از طریق تاکسی متر/ نظارت بر کرایه های دریافتی

8:08 - 15 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۱۴۴
معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران گفت: کرایه تاکسی های دربست از نمایشگاه شهر آفتاب به سایر مقاصد از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.
مهدی اسماعیل بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده، مقرر شد کرایه های تاکسی های دربست از نمایشگاه شهر آفتاب از طریق تاکسی متر محاسبه شده تا شهروندان از این بابت متضرر نشوند.

وی افزود: اگر فردی شخصا کرایه ای را تعیین کند که کمتر از رقم تاکسی متر باشد و راننده نیز بپذیرد، مشکلی وجود ندارد اما رانندگان مجاز به گرفتن کرایه های بیشتر نخواهند بود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نظارت ها بر مبالغ اخذ شده رانندگان تاکسی از شهروندان خبر داد و اذعان کرد: در ایام نمایشگاه نظارت های دفیقی بر عملکرد رانندگان تاکسی خواهیم داشت و اجازه نمی دهیم کرایه های بیش از حد معمول از شهروندی اخذ شود.

اسماعیل بیگی با اشاره به در نظر گرفتن تاکسی به منظور عبور و مرور آسان شهروندان از نمایشگاه شهر آفتاب به سراسر شهر تهران اظهارکرد: شهروندان از 8 نقطه شهر می توانند خود را به نمایشگاه کتاب برسانند ضمن اینکه یک خط ویژه نیز به فرودگاه امام خمینی (ره) اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان شهرستانی از مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) راهی نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب می شوند و به این خاطر برای این مسیر نیز یک خط ویژه تعیین شده است.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران در خصوص نحوه جا به جایی شهروندان از پارکینگ نمایشگاه شهر آفتاب تا غرفه های نمایشگاه کتاب اذعان کرد: برای راحتی شهروندان، شاتل هایی در نظر گرفته شده که بازدید کنندگان از نمایشگاه می توانند مسیر پارکینگ نمایشگاه تا محل غرفه ها را با شاتل های رایگان طی کنند.



بازدید کننده نمایشگاه
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
یکی از تاکسیهای نمایشگاه ، بر حسب تاکسی متر(به گفته راننده)، از نمایشگاه تا میدان انقلاب پنجاه هزار تومان کرایه گرفت. برای ده درصد تخفیف کتاب، پنجاه هزار تومان کرایه!!!!!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *