برنامه ریزی برای اجرای مفاد گزارش بازرسی هیئت‌های معاونت راهبردی قوه قضائیه

17:00 - 14 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۹۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
اسماعیلی بر برنامه ریزی و تلاش دادگستری استان تهران بر اجرای مفاد گزارش بازرسی هیئت های معاونت راهبردی قوه قضاییه تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در دومین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران بر برنامه ریزی و تلاش دادگستری استان بر اجرای مفاد گزارش بازرسی هیئت های معاونت راهبردی قوه قضاییه تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک بمناسبت عید سعید مبعث به بیان حدیث قدسی با این مضمون پرداخت که خداوند می فرماید: ای فرزند آدم، هرروز که می گذرد، روزی از عمر تو کم می شود و تو متوجه نیستی و هر روز، روزی است که از ناحیه من به تو میرسد اما تو شکرگزار آن نیستی نه به کم قانعی و نه با زیاد سیر می شود.

وی افزود: همه ما به نوعی مشمول مفاد این حدیث قدسی هستیم و در واقع خداوند متعال با بیان این مطالب ما را مورد نکوهش قرار داده و می آموزد که اینگونه نباشید امید است با بهره گیری از فیوضات معنوی ماه رجب و ماه های پس از آن، قناعت پیشه کرده و در همه حال شکرگزار نعمت های الهی باشیم

وی در ادامه سخنان خود به موضوع مهم برنامه بازدید استانی ریاست محترم معظم قوه قضائیه در استان تهران اشاره کرد و افزود: لازم است در این زمینه آمادگی های همه جانبه در بخش های مختلف فراهم گردد تا برکات ارزشمند این سفر نصیب دادگستری استان تهران شود، وی آنگاه از زحمات بازرسان ستاد قوه قضائیه قدردانی کرد.

براساس این گزارش، مطابق با دستور کار جلسه گزارش بازرسی هیئت‌های معاونت راهبردی قوه قضائیه با ارائه توضیحات مقدماتی معاون توسعه قضایی و برنامه ریزی، از سوی اعضای شورا بدقت مورد بررسی قرار گرفت و پس از انجام مباحث کارشناسی لازم، حسب مورد تصمیماتی نیز اتخاذ گردید. در این نشست همچنین تعدادی از حاضرین به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *