پیشنهاد کار از شبکه های ماهواره ای داریم/بازماندن عده ای از فعالیت به دلیل حفظ عفت

9:52 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۷۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
30 بازیگر زن طی نامه‌ای به معاون سیما درخواست داشتند به وضعیت کم‌کاری‌شان رسیدگی شود.
نامه ۳۰ بازیگر زن به معاون سیمابه گزارش گروه فرهنگی ، روز گذشته فقیه سلطانی از دلایل کم کاری های اخیرش صحبت کرد. سلطانی در این گفت و گو از نامه ای که به امضای 30 بازیگر زن خطاب به معاون سیما نوشته شده است صحبت کرد.

سلطانی در پایان افزود: طی چند تماس با دفتر معاون سیما مطلع شدم نامه ما به دست ایشان رسیده است و قرار است راجع به آن جلسه ای داشته باشیم. من و تمام بازیگرانی که در نگارش این نامه و درخواست نقشی داشتیم بسیار امیدوار هستیم تا با نظر مساعد آقای پورمحمدی به اوضاع و احوال کم کاری ما بازیگران رسیدگی شود.
 
سلطانی در پایان گفت: در حال حاضر اجازه نام بردن از همکارانم را ندارم ولی در صورت نیاز قطعاً با هماهنگی این عزیزان که همگی از بازیگران باسابقه و پر کار تلویزیون و سینما هستند از آنها نام خواهند برد.
 
سلطانی در حاشیه این گفت و گو گفت: خیلی از ما از شبکه های ماهواره ای پیشنهاد کار داریم اما علاقمندیم در کشور خودمان و برای تلویزیون و سینمای خودمان کار کنیم. امیدوارم شرایط مهیا شود تا ما هم بتوانیم برای مردم کشورمان در شرایط مساعد کار کنیم این یک تقاضای کوچک است و شک ندارم با دقت نظر مدیران شرایطی مهیا خواهد شد تا ما نیز مثل خیلی از بازیگران پر کار سینما و تلویزیون در حرفه‌ای که برای آن سال‌ها زحمت کشیده ایم فعال باشیم.

متن نامه را در ذیل می‌خوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *