رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه قضایی حافظ امنیت و اقتدار نظام است

9:58 - 11 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۲۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: مردم ما دین خود را با اهدای جان و مال خود به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند و این مسئولان هستند که باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در اولین گردهمایی دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی تصریح کرد: دستگاه قضایی حافظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شأن و جایگاه امر قضا در اسلام و ایران افزود: دستگاه قضایی مهمترین رکن حاکمیتی نظام مقدس اسلامی است و همه ما باید پاسدار این جایگاه باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اقتدار، سلامت و صلابت دستگاه قضایی را نشاندهنده اقتدار، سلامت و صلابت نظام مقدس اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این جایگاه وظیفه بسیار سنگینی را بردوش مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی می‌گذارد.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ما دین خود را با اهدای جان و مال خود به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند و این مسئولان هستند که باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری افزود: مردم ما به دنبال اجرایی کردن احکام الهی و اسلامی علیه نظام ستم شاهی قیام کردند و در پی اجرای عدالت در جامعه هستند و این خواسته مردم در حوزه اقدام و عمل مسئولان و خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی قابل تحقق است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری خاطر نشان کرد: عدالت و اجرای آن آنقدر ارزشمند است که حتی افرادی که برخی دل در گرو نظام نیز ندارند خواهان و خواستار اجرای عدالت در جامعه هستند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در سال 94 گفت: در سال 95 نیز با توکل به خداوند متعال در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ریاست محترم قوه قضائیه گامهای جدی با محوریت اقدام و عمل برخواهیم داشت.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *