مظلومی: نظر منصوریان محترم است اما کار خودمان را می‌کنیم/ رحمتی مشاور من است!

14:11 - 08 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رحمتی به عنوان کاپیتان نقش مشاور را برای من دارد.
به گزارش گروه ورزشی ، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: اگر دیدار فینال جام حذفی را حساب کنیم، 4 بازی در پیش داریم که همگی حکم فینال را برای ما دارند.

وی در خصوص بازی فردا(پنج‌شنبه) مقابل سایپا گفت: اگر زمین ورزشگاه تختی به ما اجازه دهد، به دنبال ارائه یک نمایش خوب و یک فوتبال باکیفیت هستیم. سایپا در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و همین مسئله ممکن است برای ما مشکل‌ساز شود. با احتساب بازی جام خذفی 4 فینال در پیش داریم که سعی داریم در آنها موفق شویم.

سرمربی استقلال در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان که گفته بود برای قهرمانی استقلال تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: او از خانواده استقلال است و به نظرش احترام می‌گذاریم. کاری به این نداریم که رقیبانمان چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند و ما تلاش خودمان را در ادامه بازی‌ها خواهیم کرد.

پرویز مظلومی درباره وضعیت حنیف عمران‌زاده و کنار گذاشتن او از استقلال گفت: شرایطی ایجاد شده که به نظر می‌رسد مسئول کنارگذاشتن عمران‌زاده، مهدی رحمتی است. در صورتی که اینگونه نیست و این مسائل صحت ندارد. رحمتی به عنوان کاپیتان نقش مشاور را برای من دارد. من با توجه به بی‌انگیزگی عمران‌زاده، تصمیم گرفتم که او را کنار بگذارم. فعلا در اختیار باشگاه قرارش داده‌ایم، چون من به عنوان مربی حق اخراج او را ندارم. البته باید بگویم که حنیف زحمت زیادی برای استقلال کشیده است.

وی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل سایپا که گفته بود باید محل بازی با استقلال را آنها انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: به نظر آنها احترام می‌گذاریم. اما سوال من این است که چگونه بازی مقابل پرسپولیس را در آزادی برگزار می‌کنند و جلوی ما در تختی تصمیم به مسابقه می‌گیرند.
این صحبت مظلومی باعث شد که یکی از خبرنگاران به سرمربی استقلال بگوید که در آن هفته بازی‌ها همزمان نبوده است !

سرمربی استقلال درباره پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس گفت: امیدواریم که این تیم در ادامه بازی‌ها لغزش داشته باشد. فاصله ما با آنها تنها یک بازی است و منتظریم که جای پرسپولیس را بگیربم.

انتهای پیام/



Hamid
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
متاسفم برای امثال معینی و روشن و بعضی باصطلاح پیشکسوت !! های استقلال که از ابتدای فصل انقدر دسیسه کردن و مانع تراشی کردن و فشار روانی رو آقای مظلومی و تیم جوون و یکدستش وارد کردن که بالاخره استقلال رو از صدر جدول انداختن.. معینی باعث رفتن کرار شد و با رد کردن نظری از باشگاه و با ارایه تز آوردن پلی میکر از دسته دو!! عملا دست مظلومی رو خالی کرد و بست. روشن تمام فصل فقط زیرآی زد و گفت مربی هلندی که دوست من بوده بیاد!! ورمرزیار که مبگفت ۲۳ هفته صدرنشینی و فقط یک باخت تا این اواخر شانسی بوده!! پاشازاده میخواد مستقیم از مربی گری دسته دوم بیاد بشه سرمربی استقلال و بقول خودش آزادی رو جهنم حریفا بکنه.. بیچاره مظلومی محجوب که با چندتا بازیکن جوون تیم رو بست برای برنامه سه ساله و سال اول فقط سهمیه، درحالیکه فینال جام حذفیه و جزو سه تای بالای جدول لیگ، نمیدونه باید با پرسپولیس و اس خوزستان و تراکتور و ذوب و نفت مبارزه کنه یا با معینی عضو هیات مدیره ! و روشن و بسیاری از باصطلاح پیشکسوت!های حسود و زیرآب زن و بدخواه و توطیه گر.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *