پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار از اولویت‌های سال 1395 است

14:22 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۸۴۶
قائم مقام شهردار تهران گفت: پروژه شهید نجفی رستگاری به دلیل راهگشا بودن از ترافیک جزو الویت های سال 95 شهرداری است.
به گزارش گروه جامعه ، در بازدید جمعی از معاونان شهردار تهران از چروژه بزرگراه شهید نجفی رستگاری در کنار قائم‌مقام شهردار تهران، روند رفع معارضات ملکی و تاسیساتی و همچنین پیشرفت عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و برنامه زمان‌بندی دقیقی برای رفع معارضات باقی‌مانده و تکمیل و بهره‌برداری از این معبر بزرگراهی تعیین شد.

قائم مقام شهردار تهران با تاکید بر نقش راهگشای این پروژه در کاهش ترافیک بزرگراه بسیج و همچنین تسهیل دسترسی شهروندان ساکن در شهرک‌های مشیریه و کاروان، خواستار پیگیری جدی روند رفع معارضات ملکی و همچنین تسریع در عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار سال 1395 شد.

گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری 6 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می‌شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت‌آباد نیز یاد می‌شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز 60 درصد رسیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *