رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عزم جدی برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر

14:45 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۷۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر در سطح استان قزوین، خواستار هوشیاری خانواده‌ها و به خصوص جوانان در این زمینه شد.
به گزارش گروه حقوقی  و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین با اشاره به عواقب بازگشت ناپذیر و جبران ناشدنی مصرف مواد مخدر اظهار داشت: تمامی مسئولان قضایی استان برای مقابله با این معضل خانمان سوز مصمم و متحد هستند و دادستانی قزوین و نیروی انتظامی نیز برای برخورد با عوامل اصلی این معضل اجتماعی در استان، جدی تر از گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: هزینه های سرسام آور تخصیص یافته و شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر جانفشانی کرده اند حکایت از عزم جدی مسئولان و دلسوزان جامعه برای مقابله با مافیای مواد مخدر دارد .

دادستان قزوین ادامه داد: خوشبختانه آمارهای ارایه شده در سال گذشته، نشانگر افزایش کشف مواد مخدر در استان بوده  و ماموران جان بر کف نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان با همکاری و همراهی مجموعه دادستانی و قضات محاکم انقلاب، تلاش گسترده ای را برای مبارزه با سوداگران مرگ انجام داده اند و در این زمینه موفقیت های چشمگیری داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در پایان از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی استان جهت تشدید برخورد با سوداگران مرگ استمداد طلبید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *