رسیدگی به درخواست 60 نفر از شهروندان هرمزگانی

23:30 - 31 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۸۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
در اولین جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات حقوقی و قضایی 60 نفر از شهروندان هرمزگانی رسیدگی شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در اولین جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات حقوقی و قضایی 60 نفر از شهروندان هرمزگانی رسیدگی شد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان از برگزاری  اولین جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سال جدید خبر داد و گفت: به منظور  رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، با استماع درخواست های متعدد ملاقات کنندگان و بیان  توصیه های لازم، نسبت به رسیدگی به مسائل و مشکلات  بیش از  60 نفر از  مراجعه کنندگان  دستورات  مقتضی را صادر نمود .

مهدی خواجه افزود: در این جلسه ملاقات کنندگان در خواست های متنوع حقوقی خود از جمله تقاضای اعطای مرخصی به زندانیان ، تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، درخواست اعاده دادرسی و رسیدگی مجدد در شعب دیوان عالی کشور و ... را مطرح کردند.

در پایان این جلسه ، هر یک از مراجعه کنندگان با ابراز خرسندی از امکان دیدار حضوری و بدون واسطه با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و بیان مطالبات خویش، ضمن استقبال از این رویکرد  خواستار ادامه این روند در  طول سال جاری همانند سال گذشته شدند.
شایان ذکر است در سال گذشته ،تعداد 844 نفر از شهروندان  با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و مسائل و مشکلاتشان را رسیدگی کردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *