جزییات توقف طرح مکالمه نامحدود

11:58 - 31 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۷۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل همراه اول گفت: با اجرای طرح مکالمه نامحدود در سال 94، درآمد پیش‌بینی شده همراه اول 2 درصد کاهش یافت، اما به جذب مشترک بیشتر انجام شد.
به گزارش خبرنگار  وحید صدوقی با اشاره به جزئیات طرح مکالمه نامحدود اپراتورها گفت: اپراتور رقیب ابتدا طرحی را اعلام کرد که مشترک با یک‌هزار تومان شارژ بتواند 100 برابر مکالمه کند که در عرض چند هفته اجرای این طرح، 100 هزار مشترک VLR(مشترک فعال در لحظه) کم شد.

وی ادامه داد: در پاسخ به این طرح، همراه اول نیز طرح مکالمه نامحدود را اعلام کرد که طی مدت کوتاهی 2 میلیون مشترک فعال به VLR همراه اول اضافه شد.

صدوقی تصریح کرد: شرایط مشترکان میلیونی همراه اول و مشترکان 27 میلیونی تلفن ثابت مخابرات، وضعیت موفقی را در این طرح برای همراه اول رقم زد که در مقابل، اپراتور رقیب برای جبران، چندین بار طرح خود را به ماهانه، هفتگی و حداقل 5 هزار تومان تغییر داد.

مدیرعامل همراه اول به این نکته نیز اشاره کرد که ، جواب محکم و اقدام هوشمندانه اپراتور اول در این طرح بازی را به نفع همراه اول تغییر داد که چندی بعد با شکایت اپراتورهای دیگر، سازمان تنظیم مقررات دستور داد که طرح را متوقف کنیم.

صدوقی گفت: با اجرای این طرح در سال 94، درآمد پیش‌بینی شده همراه اول 2 درصد کاهش یافت، اما به جذب مشترک بیشتر انجام شد.

***جذب هفت میلیون مشترک جدید در سال 94

 صدوقی با اشاره به ارزش سهام همراه اول در بورس در سال 94 گفت: بازده سهام همراه اول در این سال 41 درصد بود و این درحالی است که شاخص بازار بورس در این سال 28 درصد بود.

وی درادامه صحبتهای خود گفت: در سال 94توانستیم  7 میلیون مشترک جدید جذب کنیم.

وی با اشاره به سهم 59 درصدی سیم کارت همراه اول در بازارگفت: ضریب نفوذ همراه اول در کشور 80.2است.

مدیر عامل همراه اول با اشاره به وضعیت پوشش مناطق کشور (شبکه نسل دوم) گفت: 1242شهر تحت پوشش همراه اول هستند و پوشش روستایی نیز 86.9 درصد است و به طور کلی پوشش جمعیتی کل کشور 96.5درصد است.
وی به وضعیت راه اندازی سایت های موبایل باند پهن اشاره کرد و گفت: تا سی ام فروردین ماه در 470شهر 6هزار و 910سایت 3Gو 307 سایت 4Gدر حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این شرکت در بین 298شرکت بورسی از لحاظ به موقع بودن امتیاز 99و از نظر قابلیت اتکا امتیاز 96 را کسب کرده و امتیاز نهایی این شرکت 98 است.

صدوقی با اشاره به میزان درآمد گفت: درآمد کل حاصل از سرمایه گذاری های تلفیقی گروه 9میلیارد و 704 میلیون تومان است .





محمد
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
این جایزه پرداخت قبض قبل از بیستم هم حذف کنید بعضی از رانندگان شرکت واحد وتاکسی ها روزی که شارژ مجانی دارند موبایلشان قطع نمی شود با طناب مفت خودشان را خفه می کنند به مسافرین هم ضرر می زنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *