واکنش سردار جوانی به خبر "کاهش اقدامات مستشاری سپاه در خارج از کشور"

10:27 - 31 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۶۲۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اقدامات مستشاری نیروهای مسلح ایران در منطقه اعم از سپاه و ارتش، اقداماتی در راستای تامین امنیت ملی است و حقیقت آن است که اگر اقدامات مستشاری سپاه نبود امنیت ملی ایران در معرض خطر جدی قرار می گرفت.
اگر اقدامات سپاه نبود امنیت ملی ایران در معرض خطر جدی قرار می گرفتسردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، در خصوص اظهار نظر منتسب به یکی از مشاوران یک مقام عالی رتبه اجرایی کشور درباره لزوم کاهش فعالیتهای مستشاری ایران در منطقه به واسطه کمبود بودجه، عنوان کرد: همانگونه که تمام اساتید روابط بین الملل و علوم سیاسی می دانند در صدر منافع ملی "امنیت ملی" قرار دارد و این معنایش آن است که  در بودجه ریزی، برنامه ریزی و تقسیم اعتبارات در هر کشوری برای تامین امنیت ملی اولویت اول را قایل هستند.

وی با بیان اینکه "بها دادن به تامین امنیت ملی" اصلی است که در همه کشورها پذیرفته شده اظهار داشت: به طور ویژه دولت هایی که با تهدیداتی مواجه هستند باید تامین امنیت ملی را در اولویت نخست خود قرار دهند و توجه ویژه و خارج از نوبتی به آن داشته باشند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کشور ما در منطقه ای استراتژیک و پراهمیت واقع شده و همانگونه که شاهدیم دشمنان در دهه ها و سالیان اخیر به ویژه در شرایط بحرانی این روزهای منطقه، توطئه های بسیار زیادی را علیه جمهوری اسلامی و امنیت و استقلال کشور طراحی و تدارک دیده اند و در حال اجرای آن هستند. 

سردار جوانی در پایان تاکید کرد: اقدامات مستشاری نیروهای مسلح ایران در منطقه اعم از سپاه و ارتش، اقداماتی در راستای تامین امنیت ملی است و حقیقت آن است که اگر اقدامات مستشاری سپاه نبود امنیت ملی ایران در معرض خطر جدی قرار می گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *