جایی که نباید می‌باختم، باختم/ امکان خداحافظی‌ام از دنیای حرفه‌ای وجود دارد

9:05 - 31 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۵۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون پس از عدم کسب سهمیه المپیک در خصوص خداحافظی از دوران قهرمانی گفت: باید شرایط را بررسی کنم اما امکان خداحافظی‌ام وجود دارد.
اکرم خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دلایل عدم کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: نمی‌دانم اسم این وضعیت را چه باید بگذارم اما جای که نباید می‌باختم، باختم و در مقابل کسی که نباید مغلوب می‌شدم مغلوب شدم. فکر می‌کنم اولین مسئله‌ای که من را تحت فشار گذاشت جو بد سالن بود.

وی ادامه داد: به هرحال نتوانستم همان تکواندو‌کاری که همیشه مقابل رقبای قدرتمند خوب بازی می‌کند باشم و بازیکنی که مغلوب او شدم اصلا در حد من نبود. فکر می‌کردم به راحتی برنده از آن دیدار بیرون بیایم اما نشد و من شرمنده مردم شدم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که آیا مقابل حریف فیلیپینی با غرور بازی کردید، عنوان کرد: نه این مسئله را قبول ندارم اما استرسم خیلی کم بود و به باخت فکر نمی‌کردم. همیشه گفته شده قهرمانانی که بزرگ می‌شوند مجال شکست را به ذهن راه نمی‌دهند و باید از از این دیدگاه به من نگاه کنید نه آن دیدگاهی که گفته می‌شود دست‌کم گرفتن حریفم باعث شکستم شد.

وی ادامه داد: همه شاهد بودند که جو سالن واقعا وحشتناک بود و داور وسط هم اصلا خوب کار نکرد. حریف پای من را می‌گرفت و نمی‌گذاشت بازی خودم را انجام بدهم. در 4 سال گذشته من مدام در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و به مدال بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، قهرمانی دانشجویان جهان و ارتش جهان رسیدم اما این جا، جایی بود که باید به المپیک می‌رفتم و خودم را ثابت می‌کردم و فکر می‌کنم فقط می‌توان گفت خدا نخواست و قسمت نبود.

خدابنده در خصوص ناامید شدنش و ادامه دوران قهرمانی بعد از این شکست گفت: خیلی ناامید شدم اما الان و در این وضعیت نمی‌توان صحبت کرد و نیاز به استراحت و بازیابی روحی و روانی دارم. آسیب دیدگی‌هایی هم دارم که باید ترمیم شود و انشاالله اگر توانستم بازی می‌گردم. اگر بخواهم ادامه بدهم به المپیک بعد فکر می‌کنم اما اگر به این تصمیم نرسم ادامه نخواهم داد. من تصمیماتی گرفتم اما الان نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.

ملی‌پوش تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که به نظر به خداحافظی از دوران قهرمانی فکر می‌کند، عنوان کرد: باید شرایط را بررسی کنم اما امکان خداحافظی‌ام وجود دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *