نهاوندیان: تحریم های كور راه را بسته و پلها را شكسته بودند

21:45 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۴۸۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس دفتر رئیس جمهوری در پست اینستاگرامی خود نوشت: تحریم های كور نه تنها راه را بسته بودند بلكه پلها را نیز شكسته بودند. اینك كه سنگها از سر راه برداشته شده است ؛ باید پلها را هم ساخت و راه بلند كوتاهی ها را هم پیمود.
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به رخدادهای خبری اخیر واكنش نشان داد و نوشت :
1- هركس كه با هدف فتح قله ای ؛ كوهنوردی كرده باشد می داند كه در میانه راه ؛ برای «ادامه تلاش» باید مرتبا به قله بالای سر چشم دوخت و راه نرفته را دید و همزمان برای «شكر و تداوم امید» باید به راه پیموده زیرپا نظر كرد. 
هركس كه توفیق كار مثبت و موفق داشته است ؛ می داند كه هم نیمه پر لیوان واقعیت است و هم نیمه خالی آن . نیمه پر دستاورد است و نیمه خالی دستور كار . 
هركس كه هنر مناظره و مدیریت مذاكره را آموخته و آزموده است ؛ می داند كه با حریف ؛ باید از كاستی ها و نواقص كار او سخن گفت و مطالبه بیشتر و بهتر كرد و با یاران و همراهان ؛ از توانایی ها و توفیق و عنایات.
2- بخشی از فهم سخن ؛ فهم زمینه سخن و مخاطب سخن است.
اگر می خواهیم كمك كنیم و پیروزی بر حریف را قطعی كنیم، راه آن، تنگ كردن میدان بر دوست و پژواك خواسته دشمن یا تصویر دشمن ساخته نیست.
3- تحریم های كور ؛ نه تنها راه را بسته بودند بلكه پلها را نیز شكسته بودند. اینك كه سنگها از سر راه برداشته شده است ؛ باید پلها را هم ساخت و راه بلند كوتاهی ها را هم پیمود . ویرانی، به ساعتی ممكن است و ساختن و آبادانی، گاهی به سالیانی محتاج است.
اگر همه درست كار كنیم ؛ كار سالیان، به سالی شاید . پس همتی باید.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *