تغییر نام خیابان زاگرس به کاتوزیان/ بررسی نامگذاری بلوار مدیریت به نام مهدوی کنی به تاخیر افتاد

13:29 - 27 آبان 1393
کد خبر: ۱۶۲۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: در یکصدو یازدهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورا ضمن موکول کردن تغییر نام پل مدیریت به نام آیت الله مهدوی کنی به جلسه دیگر با دو فوریت طرح و نیز تغییر نام خیابان مقابل کانون وکلا به نام خیابان زاگرس به نام امیرناصر کاتوزیان رای دادند.

: در یکصدو یازدهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورا ضمن موکول کردن تغییر نام بلوار مدیریت به نام آیت الله مهدوی کنی به جلسه دیگر با دو فوریت طرح و نیز تغییر نام خیابان مقابل کانون وکلا به نام خیابان زاگرس به نام امیرناصر کاتوزیان رای دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، در یکصدو یازدهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بررسی دو فوریت طرح نامگذاری دو معبر به نام آیت الله مهدوی کنی و امیرناصر کاتوزیان توسط اعضای شورا مورد بحث و بررس قرار گرفت.

در ابتدای این دستور، احمد حکیمی پور ضمن ابراز موافقت با نامگذاری دو معبر به نام دو شخص ذکر شده اظهار کرد: بنده با دو فوریت این طرح مخالف هستم زیرا تقاضای فوریت در حکم دستور جلسه است. در طول ماههای گذشته نام آوران بسیاری فوت کردند و اتفاقات ملی بسیاری افتاده است لذا فوریت برای یک طرح زمانی مطرح می شود که در صورت عدم بررسی فوری ضرری ملی ایجاد شود.

در ادامه علی صابری در پاسخ به سخنان حکیمی پور گفت: علت در نظر گرفتن فوریت برای این نامگذاری این بود که با وجود پیگیری های انجام شده مشکلات متعددی برای نامگذاری به وجود می آمد در نتیجه با در نظر گرفتن دو فوریت برای این طرح تلاش شد سرعت بیشتری در روند انجام این کار ایجاد شود.

همچنین عبدالمقیم ناصحی با اشاره به اینکه در مراسم سوم آیت الله مهدوی کنی ضمن گفت‌وگو با خانواده وی درباره نامگذاری بلوار مدیریت به نام آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد: خانواده این عالم فقیه در نامگذاری خیابان و بلوار مدیریت به نام وی عجله ای ندارند.

ناصحی خاطر نشان کرد: خانواده آیت الله مهدوی کنی معتقدند به دلیل شهرت پل مدیریت ممکن است این نامگذاری با استقبال عمومی روبرو نشود. اما خانواده وی تاکید کردند در صورت تصمیم شورا مخالفتی ندارند و اگر در حال حاضر مکان مناسبی برای نامگذاری وجود ندارد. در حال حاضر این نامگذاری انجام شود تا در آینده موقعیت مناسبتری برای نامگذاری یک معبر یا خیابان یا اتوبان در محدوده غبر تهران و در محدود کن به نام آیت الله مهدوی کنی نامگذاری شود.

در ادامه مجتبی شاکری با بیان اینکه دانشگاه امام صادق (ع) نمادی است که با نام آیت الله مهدوی کنی اجین شده است، اظهار کرد: بلوار مدیریت آنچنان نام خاصی نیست که بین مردم عمومیت داشته باشد لذا با تغییر آن موافقم.

درپایان این بحث و بررسی اعضای شورا نامگذاری پل مدیریت به نام آیت الله مهدوی کنی را به فرصت دیگری موکول کردند و به دوفوریت و نیز تغییر نام خیابان مقابل کانون وکلا - بین خیابان مغنیه و خالد استانبولی – به نام امیر ناصرکاتوزیان رئیس سابق کانون وکلا که به تازگی درگذشته است رای دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *