رقیب جدید Huawei P9 /Galaxy S7 Edge سرآمد گوشی های بازار

12:57 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۲۱۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
هفته پیش بود که هواوی گوشی جدید خودش با نام Huawei P9 را معرفی کرد، این گوشی یک پرچمدار تمام عیار است و بدون شک می توان روی آن حساب باز کرد. باشیا P9 را یکی از هم رده های Galaxy S7 Edge می دانند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، باشیا P9 را یکی از هم رده های Galaxy S7 Edge می دانند.

یک دوربین باهوش

اگر پیش از این بررسی کامل Huawei P9 را مطالعه کرده باشید می دانید که در P9 شاهد استفاده از ۲ لنز هستیم، ۲ لنز برای عکاسی ایده است که پیش از این توسط HTC برای دوربین های تعبیه شده در گوشی های موبایل تست شده بود. این نحوه پیاده سازی دوربین را dual-camera هم می نامند. ۲ عدد لنز ۱۲ مگاپیکسلی که تکنولوزی dual-pixel را به نمایش می گذارند و f/2.2 می تواند شما را از بابت عکس برداری در نور کم هم آسوده کند.

نکته قابل توجه اینکه لنز های قرار گرفته در P9 نسبت به P8 بزرگتر شده اند و همین گشادگی بیشتر باعث جذب نور و در نهایت کیفیت عکس برداری بهتر خواهد شد.

دوربین سلفی P9 شما را زیباتر ثبت می کند

دوربین جلویی P9 شگفت انگیز است، دوربین ۸ مگاپیکسلی با آداپتور f/2.4 که توانایی ثبت تصاویر واید و شفافی را از شما خواهد داشت. شما در اپلیکشن دوربین بکارگرفته شده در P9 به انبوهی از امکانات برای انداختن یک سلفی دلچسب دسترسی دارید.

یک باتری برای همیشه

خوب میدانیم که Huawei P9 از جمله گوشی های بزرگ است، گوشی های بزرگ هم برای تامین انرژی مورد نیاز صفحه نمایش بایستی باتری های بزرگتری داشته باشند، خوشبختانه در P9 شاهد استفاده از باتری ۳۰۰۰ mAh هستیم. این باتری برای استفاده شلوغ و پرکار ۱٫۱۵ روز و در استفاده نرمال و مدیریت شده ۱٫۶۸ روز همراه شما خواهد بود. به گفته هواوی با P9 می توانید ۱۲ ساعت کامل ویدئوی HD ببینید، ۸ ساعت در اینترنت بگردید و ۵۶ ساعت به موسیقی گوش کنید. نکته مثبت دیگر اینکه P9 امکان شارژ سریع را نیز دارد، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می توانید ۵ ساعت با گوشی مکالمه کنید!

حافظه قابل ارتقاء

خوب میدانیم که خرید یک گوشی با حافظه بالا می تواند خیال کاربر را راحت و آسوده کند و در مقابل هزینه زیاد و بالای خرید دستگاه با حافظه بالا همیشه خریدار را به خرید دستگاه با حافظه پایین ترغیب می کند. از برگ برنده های پرچمدار های کنونی بازار اندرویدی امکان اتصال کارت حافظه microSD است. شما می توانید علی رغم فضای ۳۲ گیگاباتی داخلی کارت microSD به این دستگاه اضافه کنید.

P9 یک گوشی فوق العاده سریع است!

اینبار هواوی برای P9 سنگ تمام گذاشته یک هشت هسته ای با فرکانس  ۲٫۵ GHz با نام HiSilicon Kirin 955 که هواوی ادعای افزایش ۲۰ درصدی سرعت را نسبت به P8 روی آن دارد. رم به کار گرفته شده در P9 مقدار ۳ گیگابایت است که می توان آن را در حد و اندازه های Galaxy S7 پر سرعت خواند!

بدون شک تجریه کار با گوشی P9 آن هم با این مشخصات می تواند بسیار دلچسب باشد.

یک گوشی زیبا

پیش از این بسیاری گوشی های هواوی را در رده پایینی از لحاظ کیفیت می دانستند، باید اعتراف کنیم طبق وعده های هواوی که طی یکی دو سال گذشته منتشر شده، اکنون شاهد ارتقاء بسیار بالا در کیفیت ساخت محصولات این شرکت هستیم، گوشی هایی با بدنه فلزی و طراحی و ساختی خیره کننده که به خوبی در دست شما جا شده و تجربه خوبی از کاربری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.



/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: نت نوشت


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *