کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

17:56 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۱۶۲۰۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس از تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در جلسه امروز کمیسیون تلفیق خبر داد.
کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شدبه گزارش گروه سیاسی ، در نشست امروز کمیسیون تلفیق کلیات لایحه برنامه ششم توسعه کشور بررسی شد و بعد از ارائه گزارش نماینده دولت، مرکز پژوهش ها، دیوان محاسبات و صحبت مخالفان و موافقان به اتفاق آرا لایحه به تصویب نمایندگان رسید.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در این لایحه موضوعات راهبردی مثل آب، محیط زیست و توسعه سواحل مکران و حاشیه شهرها در اولویت بود و موضوعات خاص اقتصادی مثل توسعه معادن، گردشگری و حمل و نقل ریلی، فناوری ارتباطات و اطلاعات و انرژی و موضوعات خاص فرابخشی، بهبود محیط کسب و کار، اشتغال زایی، تأمین منابع مالی و توانمندسازی محرومان مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای رشد جمعیت در طول اجرای برنامه ششم توسعه نیز برنامه ریزی های انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه مصوبات کمیته های تخصصی تلفیق و پیشنهادات کمیسیون های تخصصی این برنامه را از لحاظ ماهیتی قوی تر کرده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *