رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاثیر سامانه موشکی اس 300 بر تقویت محور مقاومت

7:26 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۸۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک با توجه به حمایت ایران از محور مقاومت افزایش توان دفاعی ایران در راستای حمایت از کشورهای منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود زیرا جمهوری اسلامی ایران بارها اشاره کرده است که برای تامین امنیت منطقه از هیچ نیرویی کم نخواهد گذاشت.
از دیدار ظریف و کری در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوا در نیویورک خبری نداریم / تحویل سامانه S300 تعامل جدیدی را در رابطه ایران و روسیه ایجاد کرد

نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره نمایش سامانه موشکی s300 در رژه ارتش اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه ها و پایگاه های خبری بسیاری از کشورهای غربی در صدد بودند تا با ایجاد تشنج پیرامون عدم ارائه سامانه S300 از سوی روسیه به ایران در جهت اختلاف بین این دو کشور وارد عمل شوند نمایش این سامانه در رژه ارتش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و زمینه را برای همکاری مستمر و مسالمت آمیز ایران به شکل منسجم تری از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: سامانه S300یک سامانه دفاعی است که ضریب امنیت ایران را افزایش می دهد و با توجه به سطح روابط استراتژیک ایران و روسیه در جهت افزایش تعاملات دو کشور تاثیر به سزایی خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک با توجه به حمایت ایران از محور مقاومت افزایش توان دفاعی ایران در راستای حمایت از کشورهای منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود زیرا جمهوری اسلامی ایران بارها اشاره کرده است که برای تامین امنیت منطقه از هیچ نیرویی کم نخواهد گذاشت.

شفیعی خاطر نشان کرد: تحویل سامانه S300 از سوی روسیه به ایران گام مهمی را در جهت تقویت روابط دو کشور ایجاد خواهد کرد و راه های جدیدی را پیرامون دو کشور برای گسترش مناسباتشان فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم هستیم تحویل این سامانه در جهت مبارزه با نیروهای تروریستی در خاورمیانه تاثیر بسزایی داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *