برگزاری سی و سومین مسابقه بین الملی قرآن كریم 22تا 28 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره)

6:00 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۷۵۷
دبیر سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن كریم با اشاره به تغییر محل برگزاری این مسابقات در سال 95 گفت: بزرگترین رویداد قرآنی جمهوری اسلامی، 22 تا 28 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی روز یك شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم كه با حضور استاندار تهران در استانداری برگزار شد افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، آیین افتتاح این دوره از مسابقات با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

وی اظهار كرد: تغییر مكان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن كریم به منظور افزایش فضا برای بهره مندی شمار بیشتری از علاقه مندان از این رویداد بزرگ معنوی انجام شده است.

وی با اشاره به اینكه مسابقات بین المللی قرآن كریم تهران یكی از بزرگترین رویدادهای تبلیغی و ترویجی در حوزه مباحث دینی و اسلامی است تصریح كرد: مسابقات تهران برتری قابل توجهی به لحاظ كیفیت و كمیت در مقایسه با سایر مسابقات جهانی قرآن كریم، دارد.

حجت الاسلام حسینی این مسابقات را بزرگترین بهانه برای برقراری و تحكیم روابط میان كشورهای اسلامی عنوان كرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان خادم قرآن از همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر و باشكوه تر این رویداد قرآنی كمك می طلبد.

وی با اشاره به شیطنت برخی كشورها برای تحت الشعاع قرار دادن مسابقات قرآن كریم تهران یادآور شد: تلاش برای همزمان كردن این دوره از مسابقات با مسابقات قرآن كریم كشور مالزی، از جمله این اقدامات بود كه با تدابیر صورت گرفته، خنثی شد.

حجت الاسلام حسینی اظهار كرد: این مسابقات باید در سطحی برگزار شود تا اقشار مختلف مردم بتوانند به خوبی از برنامه های فرهنگی و مذهبی جانبی آن بهره كافی را ببرند.

دبیر سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن كریم خاطرنشان كرد: هركسی كه در پایتخت ایران اسلامی زندگی می كند باید متوجه برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی باشد.

نشست هماهنگی برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم صبح امروز با حضور استاندار و جمعی از مقامات دستگاههای اجرایی استان تهران برگزار شد.

سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم، اردیبهشت سال گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *