عرضه گلکسی C5 سامسونگ به بازار/ مشخصات گلکسی C5 لو رفت

11:42 - 29 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۶۳۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
در هفته‌های اخیر خبرهایی از رده جدید اسمارت فون‌های سامسونگ با برند گلکسی C منتشر شده است. گفته شده اولین گوشی‌هایی که از این خانواده معرفی می‌شوند، گلکسی C5 و گلکسی C7 هستند که از صفحه نمایش‌ ۵.۲ اینچی بهره می‌برند.

به گزارش گروه فضای مجازی ، در ساخت سری گلکسی A از بدنه فلزی و شیشه‌‌ای استفاده شده که بعدها در طراحی گلکسی S6 و نوت 5 و S7 هم استفاده شد، پس جای تعجب ندارد که سامسونگ بار دیگر از این زبان طراحی در خط تولید گلکسی C استفاده نماید که قرار است راه خانواده گلکسی A را ادامه دهند. مشخصات گوشی‌های گلکسی C باید شبیه به سری گلکسی A 2016 باشند. گلکسی C5 با کد SM-C5000 به چیپ اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱/۵ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۶.۰.۱ مجهز خواهد بود.

شرکت سامسونگ در سال جاری بر روی طراحی ویژه خود تمرکز کرده است، حتی در ساخت نسخه ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی J نیز از فلز استفاده شده. انتظار می‌رود سری گلکسی C در ماه مه و به طور اختصاصی برای بازار چین عرضه شود. خوش‌بختانه این انحصار برای مدت طولانی نخواهد بود و سامسونگ با قیمت گذاری مناسب می‌تواند به سادگی فاصله بین گوشی‌های ارزان قیمت خود و گوشی‌های (تقریبا) بالارده گلکسی A را پر کند.



/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: آی تی رسان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *