حضور معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی در کانون اصلاح و تربیت اراک

1:15 - 29 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۴۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل و دهقان مسئول بهداشت و درمان زندان‌های استان در کانون اصلاح و تربیت اراک حضور یافتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح وتربیت اراک، معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل و دهقان مسئول بهداشت و درمان زندان‌های استان در کانون اصلاح و تربیت اراک حضور یافتند.

به گفته مسن آبادی رئیس کانون اصلاح و تربیت اراک، اسماعیلی و همراهان ضمن بازدید کلیه بخش‌های کانون از جمله بخش‌های خدمات بهداشتی و تربیتی در جریان نحوه ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی به مددجویان و همچنن مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های بهداشتی و درمانی مددجویان قرار گرفت.
معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی در ادامه طی نشستی با رئیس کانون اصلاح و تربیت در خصوص چگونگی کمک به ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان با توجه یه شرایط خاص آنها بحث و تبادل نظر کرد.
در پایان این نشست مقرر شد نسبت به حمایت از مددجویان آزاد شده و معرفی آنها به باشگاه سلامت روان و همچنین انجام خدمات آزمایشگاهی و سایر خدمات مشابه به صورت رایگان به مددجویان این کانون از سوی مرکز بهداشت استان اقدام گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *