حرکات موزون سرپرست پرسپولیس در دربی 82 +عکس

12:29 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۱۱۱
علی اکبر طاهری بعد از بازی و برد تیمش برابر استقلال ، این قدر خوشحال بود که فشارش افتاد و به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، علی اکبر طاهری که از عالم خودروسازی و به واسطه رفاقت با محمود گودرزی بهورزش آمد شاید باورش نمی شد در دل انتقادهای بی پایان هواداران تیم ، روزی به جایی برسد که سکوها برایش کف و سوت بزنند.

او که فصل قبل و بعد از اصرار امیر خادم برای عقد قرارداد با برانکو ، جای نژاد فلاح را در پرسپولیس گرفت ، این فصل به یکباره به لطف تیم خوبی که برانکو ساخته بود و به لطف پولی که هواداران به سامانه پیامکی باشگاه تزریق کردند، تا این جای لیگ نزدیک به 15 میلیارد تومان بودجه به تیمش تزریق کرده و توانسته تیمی داشته باشد که در کورس قهرمانی گزینه اول باشد.

تصویر حرکات موزون سرپرست پرسپولیس که ابتدای بازی به ورزشگاه راهش نمی دادند

حالا او این قدر خوشحال بود که برایش فرقی نداشت یکی مثل حسین هدایتی که سال قبل دعواهایی اساسی با هم داشتند و او اجازه حضور به سرمایه دار را به دستور وزیر ورزش ،در اطراف تیمش نداده بود ، بیاید و کنار بنشیند چون دیگر کسی مثل هدایتی را هواداران تیم ، صاحب نقشی در موفقیت های شان نمی بینند و اصلا ا وقتی پول های او در میان نیست و هواداران خودشان برای تیم شان هزینه می کنند ، نتایج تیم بهتر و بهتر شده است.

طاهری بعد از بازی اینگونه از خود بی خود شده بود و ریتمیک برای هواداران قرمز دست تکان می داد. او البته با عذرخواهی از تعداد زیاد هواداران تیمش که پشت در ماندند گفته بود:«راستش خود من هم با مشکل وارد ورزشگاه شدم. اسمشاین بود که ما میزبان بودیم اما هیچ اختیاری نداشتیم. فقط اگر اتفاق بدی می افتاد ما را محروم می کردند اما هیچ کاری دست مان نبود.»

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *