تمرین نظافت در سکوهای ورزشگاه آزادی/ کمپین های محیط زیستی افزایش می یابد

11:05 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۶۶۰
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: امروز برای نخستین بار شاهد برگزاری شهرآورد پاک پایتخت خواهیم بود.
حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه تصریح کرد: به همت سمن های زیست محیطی و یکی از گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست، امروز شاهد برپایی شهرآورد پاک پایتخت خواهیم بود.

وی افزود: اگر چه این اقدام در نگاه اول پیش پا افتاده به حساب می آید اما موضوع مهمی است که می تواند در سایر مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نیز پیاده سازی شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با دعوت از تمام تماشاگران هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت به رعایت نظافت خاطرنشان کرد: امیدوار هستم در بازی امروز، تماشاگران زباله های خود را به روی سکوها نریخته تا در پایان بازی شاهد خم شدن نیروهای خدماتی برای جمع آوری زباله از روی زمین نباشیم.

جعفری با اشاره به تهیه کاورهای ویژه برای همراهان کمپین شهرآورد پاک اظهارکرد: امروز همراهان این کمپین کاورهای ویژه ای را برتن خواهند کرد و بر روی کاورهای آنها جمله «ورزشگاه بدون زباله زیبا است» حک شده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ نظافت شهر تهران اذعان کرد: تماشاگران فوتبال و شهروندان نه تنها امروز بلکه در تمام روزها و شب ها باید نسبت به حفظ فضای پیرامون خود اقدام کرده و برای پاکیزگی آن تلاش کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص راه اندازی کمپین های محیط زیستی بیان کرد: کمپین های میحط زیستی که از پیش از عید نوروز با برنامه ریزی بیشتری در حال برگزاری است با همکاری سمن های فعال در حوزه محیط زیست افزایش می یابند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *