سیمئونه: گروهی کارگر صادق هستیم!/ بازی آسان نداریم

10:43 - 26 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: ما گروهی از کارگران صادق هستیم که می‌توانند ببرند یا ببازند.
به گزارش گروه ورزشی ، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی 2 بر صفر خانگی تیمش برابر بارسلونا اظهار داشت: هرگز امیدمان به صعود به مرحله بعد را از دست ندادیم و با آگاهی از اوضاع و توانایی‌های خودمان پا به میدان گذاشتیم. در نیمه اول اوضاع بیشتر شبیه آن چیزی بود که ما می‌خواستیم. در نیمه دوم اما وضعیت بیشتر شبیه چیزی بود که بارسایی‌ها می‌خواستند.  ما طبق برنامه‌مان بازی نکردیم.

وی ادامه داد: ما برابر حریفی قرار گرفته بودیم که بسیار قوی است و تاریخچه‌ای درخشان دارد. بارسا بازیکنانی دارد که در هر لحظه از مسابقه می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. برای بازیکنانم خوشحالم. من فقط به صعود به مرحله نیمه نهایی فکر نمی‌کنم، بلکه هدف‌مان چیزی فراتر از این‌هاست. ما گروهی از کارگران صادق هستیم که می‌توانند ببرند یا ببازند. با ابزاری که در اختیار داریم، خودمان را قوی می‌کنیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: ما هرگز چیزی به عنوان یک بازی آسان نداریم. من‌سیتی تیمی با قدرت اقتصادی فوق‌العاده و بازیکنانی خارق‌العاده است. رئال و بایرن هم تیم‌هایی با قدمت هستند. همه آنها برای ما رقبایی بزرگ هستند اما برای اتلتیکومادرید حضور در میان بهترین‌های اروپا گامی بزرگ است و حالا ما می‌توانیم کاری بزرگ‌تر از این هم انجام دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *