رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگيری قاتل فراری پس از دو سال

11:58 - 24 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۳۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سالاری گفت: در شهریور ماه سال 93 در پی اختلافات خانوادگی در یكی از روستاهای شهرستان قلعه گنج، فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم برنو اقدام به تیر اندازی می‌کند که منجر به مرگ دو تن از اعضای یک خانواده و مجروح شدن سه تن دیگر می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مسلم سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: در شهریور ماه سال 93 در پی اختلافات خانوادگی در یكی از روستاهای شهرستان قلعه گنج، فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم برنو اقدام به تیر اندازی می‌کند که منجر به مرگ دو تن از اعضای یک خانواده و مجروح شدن سه تن دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل مسلح پس از تیراندازی از صحنه جرم متواری می‌شود گفت: پس از طرح پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای قلعه گنج و صدور دستورات لازم این موضوع دردستور کار این دادستانی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج ابراز داشت: پس از قریب دوسال تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی مامورین پلیس آگاهی شهرستان قلعه گنج، سرانجام قاتل در یکی از روستاهای شهرستان سپیدان از توابع استان فارس شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

مسلم سالاری ادامه داد: سپس متهم به پلیس آگاهی انتقال و تحویل مراجع قضائی شد که طی بازجویی‌های بعمل آمده متهم به جرم خود اقرار کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *