نوراللهی: هم‌قسم شدیم جام را به نوروزی تقدیم کنیم/ کُری نمی‌خوانم اما در دربی پیروز می‌شویم

16:11 - 22 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۵۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم‌قسم شدیم قهرمان شویم و جام را به کاپیتان فقید خود تقدیم کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، احمد نوراللهی پس از تمرین امروز (یکشنبه) تیمش، در خصوص پیروزی روز گذشته مقابل ملوان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم در بازی قبل از دربی به پیروزی برسیم. سه امتیاز این بازی ارزش زیادی داشت.

وی افزود: اکنون بازی مهم‌تر یعنی دربی را پیش‌رو داریم. امیدوارم با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را هم به دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:از نظر همدلی و همبستگی در شرایط خیلی خوبی هستیم. یک هدف داریم و آن هم پیروزی در دربی و سپس قهرمانی است.

نوراللهی اضافه کرد: باید در دربی تمرکز داشته باشیم. این بازی حساسیت بالایی دارد اما نباید به مسائل حاشیه‌ای توجه کرد.

وی درباره غیبت کمال کامیاب‌نیا در دربی گفت: غیبت کامیابی‌نیا تأثیر منفی روی بازی تیم ما خواهد گذاشت اما مطمئنم بازیکن جانشین نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهد. البته غیبت کمال باعث می‌شود وظیفه من سنگین‌تر شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیش از 18 بازی است که شکست نخورده‌ایم و همین مسئله باعث شده به وحدت برسیم. این موضوع به ما کمک می‌کند در دربی هم بازنده نباشیم.

نوراللهی در خصوص اعداد 4، 6 و 24 هم اظهار داشت: در مورد عدد 6 و 4 صحبت نمی‌کنم چرا که نمی‌خواهم برای حریف کُری بخوانم اما 24، عدد ابدی ماست. اتفاقی که برای هادی نوروزی رخ داد باعث شد همدلی در تیم ما بیشتر شود. هم‌قسم شدیم قهرمان شویم و جام را به کاپیتان فقید خود تقدیم کنیم.

وی با پیش‌بینی نتیجه بازی دربی گفت: به اعتقاد من 2-صفر استقلال را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *