تشکيل کنسرسيوم شرکت‌های داخلی و خارجی در بخش آب و فاضلاب

0:15 - 22 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۹۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مديرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تشکيل کنسرسيوم شرکت‌های داخلی و خارجی به عنوان يکی از برنامه‌های اصلی بخش آب و فاضلاب در سال 95است.
به گزارش حميدرضا جانبازگفت:در فضای حضور شرکت‌های خارجی، تاکید بخش آب وزارت نيرو بر اين است که تشکيل شرکت‌های مشترک داخلی و خارجی را در دستور کار داشته باشيم.

وی ادامه داد: مديريت و راهبری شرکت‌های مشترک يا کنسرسيوم‌های داخلی و خارجی، الزاماً بايد با بخش خصوصی داخلی باشد و با اين کار، اين فرصت فراهم خواهد شد تا با انتقال تکنولوژی بتوانيم فضای مناسبی را در منطقه ايجاد کرده و بازارهای مشترک تشکیل دهيم.

جانباز موضوع اقتصاد مقاومتی و عملياتی کردن سياست‌های اجرايی اقتصاد مقاومتی را یک راهبرد مهم دانست و ادامه داد: همه اين برنامه‌ها احصا شده و قرار است برنامه بلندمدت و راهبردی وزارت نيرو با سياست‌های اقتصاد مقاومتی تطبيق پيدا کند و اين اتفاق نيز در شرف وقوع است.

وی در ادامه گفت: حمايت از توليدات و توليدکننده داخلی باعث خواهد شد تا ضمن ايجاد رونق اقتصادی و خوداتکايی، اعتماد به نفس در بخش خصوصی شکل بگيرد.

مديرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اينکه جمهوری اسلامی ايران به لحاظ منابع در دسترس، زيرساخت‌ها و نيروی انسانی متخصص اين قابليت و پتانسيل را دارد که به قطب توليدات در منطقه تبديل شود، افزود: با اينکار می‌توان ضمن رونق اقتصادی، کشور را از رکود اقتصادی رهايی داده و زمينه‌های ايجاد اشتغال را فراهم کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *