شورای شهر تبریز منحل نمی شود/ اعضای علی البدل جایگزین متهمان

12:37 - 16 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۷۹۱
عضو شورای شهر تبریز گفت: بحث انحلال شورای شهر تبریز مطرح نیست و اگر لازم شود اعضای علی البدل جایگزین نفرات دستگیر شده می شوند.
محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه تصریح کرد: دو عضو سرشناس شورای اسلامی شهر تبریز به دلیل برخی اتهامات دستگیر شده اند.

وی افزود: تا زمان صدور حکم قطعی نمی توان در رابطه با موضوع اظهار نظر کرد اما دلیل این اتفاق رشوه افراد از مجموعه کارکنان شهرداری به بهانه انتصاب در پست های مدیریتی اعلام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حضور 21 عضو در شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: شورای شهر تبریز 21 عضو دارد و اگر حتی 3 یا 4 نفر از اعضا دیگر هم دستگیر شوند باز هم اعضای علی البدلی هستند که بخواهند جایگزین این افراد شوند.

جعفری تاکید کرد: با دستگیری چند عضو، شورا از اکثریت نمی افتد و تلاش می کنیم در روزهای آینده با جدیت بیشتری موضوعات شهری را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون دستگیری اعضای جدید شورای شهر تبریز اذعان کرد: دستگیری افراد جدید خللی در روند امور شورا ایجاد نخواهد کرد و این طور به نظر می رسد که افراد دیگری نیز در این پرونده مورد سوال قرار گیرند.

گفتنی است اسامی و سمت افراد دستگیر شده را در اختیار دارد اما به رسم امانت از انتشار آنها خودداری می کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *