وضعیت امنیتی مطلوب فرودگاههای کشور

15:00 - 15 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۴۰۲
جانشين پليس پيشگيري ناجا، ضريب امنيتي در فرودگاه هاي کشور را مطلوب ارزيابي كرد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار معصوم بیگی با حضور در قرارگاه نوروزی ابوذر ستاد پلیس فرودگاه های كشور ضمن تبریك سال نو ، از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان این پلیس در راستای اجرای طرح "تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز سال 95 "در حوزه استحفاظی فرودگاه ها قدردانی كرد. 

وی، عملكرد پلیس فرودگاه ها در مجموعه ستاد، پشتیبانی عملیاتی و یگانهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عدم وقوع هرگونه سرقت در سطح فرودگاه های كشور از شاخص ترین دستاوردها بوده و احقاق این موضوع جزء برنامه ها و اهداف سازمانی ناجا است. 

جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان كرد: با برنامه ریزی، ساختار نظام مند و تشكیل كمیته های پنج گانه، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از جمله بهره گیری از مانیتورینگ فرودگاهی، ارائه هشدارهای پلیسی و نیز همكاری مردم؛ وقوع سرقت در فرودگاه ها به صفر رسید. 

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینكه ضریب امنیتی در فرودگاه ها در بهترین وضعیت ممكن قرار دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی كاركنان پلیس فرودگاه، امنیت پایدار در این حوزه برقرار بوده و این مهم در شرایطی حاصل شد كه شاهد ناامنی، عملیات های انتحاری و انفجاری در برخی كشورها هستیم. 

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان این كه حساسیت فرودگاه ها باعث شده كه هرگونه اتفاق امنیتی سریعاً در سطح جهان مخابره شود، تاكید كرد: فرودگاه های كشور، راه آهن، ایستگاه های مترو و مراكز جمعیتی از مهمترین مراکز هستند و با مراقبت و هوشیاری هیچ گونه خلاء امنیتی در این مراکز نباید وجود داشته باشد. 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *