معجزه نجات مرد کوهنورد از عمق 50 متری زمین+عکس

11:41 - 13 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۳۹۰
رئیس هلال احمر نهاوند گفت:مرد کوهنوردی پس از سقوط به ارتفاع 50 متری یک دره زنده ماند و پس از چند سال عملیات جستجو از مرگ نجات یافت.
معجزه نجات مرد کوهنورد از عمق 50 متری زمین+عکسبه گزارش  خبرنگار جامعه ، محمدتقی شهبازی با اعلام این خبر گفت: ساعت 23 و 30 دقیقه یازدهم فروردین گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد به درون چاله‌های تودرتوی کوه‌های روستای لواشان نهاوند دریافت شد.

وی اظهار کرد: پس از دریافت این خبر گروهی از امدادگران هلال‌احمر نهاوند که در حالت آماده‌باش بودند و به عملیات امداد در کوهستان تسلط و آشنایی داشتند به محل اعزام شده و شروع به جست‌وجو برای یافتن مصدوم کردند.

رئیس هلال‌احمر نهاوند افزود: غارهای کوه لواشان نهاوند به‌صورت دالانی و تودرتو است که این امر موجب سخت‌تر شدن عملیات امدادرسانی و یافتن مصدوم می‌شود.

وی با اشاره به این که مصدوم در عمق 50 متری زمین به علت شکستگی هر دو پا قادر به حرکت نبود، گفت: این عملیات امدادی از بامداد چهارشنبه 12 فروردین  شروع شده و پس از 3 و نیم ساعت درنهایت امداد گران موفق به یافتن کوهنورد شده و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

شهبازی افزود: پس از پیدا کردن مصدوم، اقدامات اولیه امدادی  انجام شد و امدادگران ، مصدوم را برای ادامه مداوا به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل کردند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *