کاهش تخلفات، متأثر از نظارت اجتماعی است

5:00 - 14 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۳۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم تلاش دستگاه های نظارتی و اطلاع رسانی در مورد برخورد با متخلفان را در پیشگیری از تخلفات بسیار موثر دانست و اظهار کرد: تنوع محصولات و قیمت مناسب با کمترین تخلفات در عرضه کالا و خدمات در استان قم نسبت به سایر نقاط کشور حاصل نظارت اجتماعی مناسب و تعامل مناسب بین ادارات استان است.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به شروع طرح نوروزی از 15 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال اظهار کرد: روزانه 4 تا 5 گشت مشترک با دستگاههای نظارتی مختلف از واحدهای اقامتی، نانوایی ها، مراکز ارائه غذا و مجتمع های گردشگری انجام می شود.
وی فعالیت های این اداره را به صورت پیشگیری، اخطار و در نهایت برخورد در مورد متخلفان عنوان کرد و افزود: در ایام پیش از نوروز واحدهای عرضه کیف و کفش و لباس، آجیل و شیرینی، مرغ و گوشت و سایر ارزاق عمومی مورد بازرسی قرار گرفتند و در ایام نوروز نیز علاوه بر موارد مذکور واحدهای خدمات رسان به زائرین و مسافرین نیز بازرسی شدند.
ریاضی وظیفه ذاتی اداره کل تعزیرات حکومتی را رسیدگی به تخلفات دانست و ادامه داد: در طرح نوروزی درکنار وظایف معمول خود با همکاری نمایندگان دستگاههای نظارتی، گشت های متعددی از واحدهای صنفی و خدماتی صورت گرفت و 600 پرونده تخلف در این مدت تشکیل شد که به 90 درصد آنها رسیدگی شده است.
وی فعالیت تعزیرات حکومتی در حوزه کمیته ارزیابی عملکرد دستگاههای استان را نیز مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: از وضعیت ارائه خدمات از سوی دستگاههای استان به مسافرین و زائرین به همراه نمایندگان کمیته ارزیابی عملکرد گزارشی تهیه شده است که از رشد کمی و کیفی مناسبی نسبت به سالهای گذشته برخوردار است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تلاش دستگاه ها نظارتی و اطلاع رسانی در مورد برخورد با متخلفان را در پیشگیری از تخلفات بسیار موثر دانست و اظهار داشت: تنوع محصولات و قیمت مناسب با کمترین تخلفات در عرضه کالا و خدمات در استان قم نسبت به سایر نقاط کشور حاصل نظارت اجتماعی مناسب و تعامل مناسب بین ادارات استان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *